GŁOWICE ALUMINIOWE SMALL BLOCK 289/302/351W
- Dodaj recenzję:
- Kod: 1-281-002-01
-
Dostępność:
Jest
(1 szt.)
- szt.
- Cena netto: 5 934,96 zł 7 300,00 zł
Para głowic aluminiowych 289 302 351w
Ford SB 289 302 351 Windsor 190cc 62cc Hydraulic FT DNA Zmontowane głowice
Głowice Flat Tapped
Jedną z najlepszych modernizacji silnika Small Block Ford jest wymiana głowicy żeliwnej na wydajniejszą i lżejszą głowicę aluminiową. Oferujemy głowice cylindrów Small Block Ford do szerokiego zakresu zastosowań pojemnościowych. Wraz ze wzrostem popularności silników o większej pojemności konieczny jest większy przepływ powietrza. Jeśli chcesz zbudować silnik o mocy 400–700 koni mechanicznych, powinieneś rozważyć aluminiowe głowice cylindrów Speedmaster. Podobnie jak w przypadku pozostałych naszych wydajnych głowic, stosujemy nasz proces odlewania ciśnieniowego grawitacyjnego. Ten proces odlewania tworzy o wiele bardziej jednolitą i wytrzymałą głowicę cylindra. Oferują one również mniejszy przekrój poprzeczny, aby zwiększyć prędkość powietrza dolotowego, co przekłada się na lepszą sterowność, moc i oszczędność. Mamy je dostępne jako odlewy do łagodnych zastosowań ulicznych oraz w pełni obrabiane CNC dla poważnych entuzjastów. Głowice cylindrów Speedmaster CNC są obrabiane na dedykowanych 5-osiowych centrach obróbczych CNC, aby zapewnić dokładność i opłacalność. Komora spalania, otwory wydechowe i dolotowe są w pełni obrabiane CNC, aby zapewnić lepszy przepływ. Komory spalania CNC zapewniają doskonałą kontrolę nad przebiegiem płomienia i obszarem hartowania. Głowice z portami CNC eliminują błędy ludzkie i różnice między portami.
Max Lift: .550
Coil Bind: .740
Intake Install: 130lbs @ 1.8
Exhaust Install: 130lbs @ 1.8
Closed Sear Pressure: 110lbs
Open Seat Pressure: 300lbs
| Combustion Chamber Volume (cc): | 62 cc |
| CNC-Machined Combustion Chamber: | No |
| Intake Runner Volume (cc): | 190 cc |
| Exhaust Runner Volume (cc): | n/a |
| CNC-Machined Intake Runner: | No |
| CNC-Machined Exhaust Runner: | No |
| Intake Port Shape: | Rectangular |
| Intake Port Location: | Standard |
| Exhaust Port Shape: | Square |
| Exhaust Port Location: | Standard |
| Spark Plug Style: | Standard |
| Comp. Valve Job: | No |
| Intake Valves Included: | Yes |
| Intake Valve Diameter (in): | 2.020 in. |
| Exhaust Valves Included: | Yes |
| Exhaust Valve Diameter (in): | 1.600 in. |
| Valve Springs Included: | Yes |
| Maximum Valve Lift (in): | 0.550 in. |
| Outside Diameter of Outer Spring (in): | 1.450 in. |
| Damper Spring Included: | Yes |
| Number of Springs Per Valve: | Dual |
| Retainers Included: | Yes |
| Retainer Material: | Chromoly steel |
| Locks Included: | Yes |
| Lock Style: | 10 degree |
| Valve Stem Seals Included: | Yes |
| Valve Stem Seal Style: | Positive stop |
| Rocker Arm Studs Included: | No |
| Rocker Arms Included: | No |
| Rocker Arm Nuts Included: | No |
| Guideplates Included: | No |
| Valve Cover Mounting Style: | Perimeter Bolt |
| Accessory Bolt Holes Drilled: | Yes |
| Intake Valve Angle: | 20 deg. |
| Exhaust Valve Angle: | 20 deg. |
| Valve Guides Included: | Yes |
| Valve Guide Material: | Bronze |
| Valve Seats Machined: | Yes |
| Valve Seat Machine Style: | 3-angle |
| Valve Seat Material: | Ductile iron |
| Steam Holes Drilled: | No |
| Oiling Style: | Through pushrod |
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.
